вівторок, 26 травня 2020 р.

Перша книга малюка. Мій світ - - Ознайомлення зі світом навколо ...
Ну що? Я думаю, ви вже поснідали, набралися си і готові працювати. Отож, до роботи.
Я хочу вам сказати, що ви вже не ті маленькі шестирічки, які прийшли до першого класу і не вміли добре рахувати. А справжні "генії" математики. І я впевнена, що на канікулах ви будете допомагати батькам по будинку, а також ходити в магазин за невеликими покупками. І коли в магазині ви крім того, що сказала купити мама захочите ще щось собі, у вас виникне питання: "А чи вистачить мені грошей?". І щоб ви з впевненістю могли на це відповісти, зіграймо в гру:

А зараз пропоную вам розпочати подорож Україною. І розпочнево з міста у якому проживаємо. Це  Вінниця!!!









Немає коментарів:

Дописати коментар

Дорогі діти! Шановні батьки! Вітаю  всіх із закінченням навчального року! Цей навчальний рік був у нас першим і незвичайним. Кара...