середу, 6 травня 2020 р.

Презентація до дистанційного уроку з української мови для учнів 2 ...
1. ЯДС
Тема 9. Все пов'язане з усім. Пригода перша. Історія про хробака Зяву.
Ми розпочинаємо останню тему з ЯДС у цьому році. У травні ми будемо читати уривки з казкових оповідань Володимира Читая зі збірки "Правдиві історії чарівного лісу".
Вивчаючи цю тему, ви:
- дізнаєтесь, як піклуватись про своє здоров'я та планету, на якій живеш;
- будете досліджувати, як грунт стає пухким та родючим;
- навчитесь створювати прикрасу-діаграму.
А тепер на вас чекає, як завжди,чудовий урок, що створило видавництво "Світич".
Переходьте за посиланням: https://svitdovkola.org/2/lessons/32.1-2

2. Математика
Тема: таблиця ділення на 7.
Сьогодні я допоможу вам вивчити табличку ділення на 7.
Але спочатку пртгадайте, як називаються числа при множенні.
Розгорніть зошити, запишіть число, Дистанційна робота.

А тепер пригадаємо тібличку множення на 7 і спробуємо скласти табличку ділення на 7.(Запишіть у зошит утворену таблицю ділення).
7*2=14, отже 14:7=2
7*3=21, отже 21:7=3
7*4=
7*5=
7*6=
7*7=
7*8=
7*9=
Користуючись записами, розкажи таблицю ділення на 7, рочинаючи з найбільшого діленого. Нагадую, що числа при діленні називаються:
14:7=2
Ділене : Дільник = Частка
№2
Виберіть і запишіть числа, які діляться на 7:
17  21  28  34  49
№3
Запишіть вирази у дві колонки і обчисліть.
Зменш на 7 такі числа: 7, 14, 28, 35.
Зменш у 7 разів числа: 7, 14, 28, 35.
№4
Випишіть "зайве" число: 7, 14, 21, 28, 35, 42, 49, 57, 63, 70.
№5
Обчисліть вираз і знайдіть правильну відповідь:
Різницю чисел 40 і 12 зменш у 7 разів.
3
4
5
Ділене 56, дільник є різницею чисел 14 і 7.
6
7
8
Ділене виражене сумою чисел 15 і 48, дільник 7.
7
8
9
Зменшуване 42, а від'ємник є часткою чисел 14 і 7.
6
40
4
Дільник 7, а ділене виражається різницею чисел 70 і 42.
4
5
7

3. Українська мова

Виразне читання/слухання уривка з тексту Астрід Ліндгрен «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 1).
Обговорення прочитаного
- Чи можете ви довести, що описані в книзі події відбувається не в Україні, а в іншій країні?
- Що нового ви дізналися про Малюка? Чи звернули Ви увагу на те, що в книжці хлопчика називають Малий? Що означає слово малий? (протилежне великий)
- Чому в родині так називали хлопчика?
- Що ви дізналися про родину Малого? Як звати брата? Як звати сестру?
- Прочитайте перший абзац. Яке слова повторюється декілька разів? (звичайний)
- З якою метою? (Щоб упевнити читача, що пригоди, які описуються можуть відбутися з кожним.)
- Знайдіть речення, де описують Малого.
- Малий – звичайний хлопчик, а Карлсон – незвичайний. Знайдіть опис Карлсона в тексті.

Створення власного висловлення «Чи добре це – жити на даху?»
- Пам’ятайте про три частини тексту: у вступі розкажіть, хто такий Карлсон. В основній
частині розкажіть, що доброго, а що небезпечного є в житті на даху для Карлсона.
У кінцівці зробіть висновок, чому Карлсон вибрав дах.
- У разі сумнівних написань звертайтеся по допомогу до орфографічного словника або
тих, хто знає, як написати слово.
Запишіть невелике висловлювання в свої зошити.
Бажаю успіху.


















Немає коментарів:

Дописати коментар

Дорогі діти! Шановні батьки! Вітаю  всіх із закінченням навчального року! Цей навчальний рік був у нас першим і незвичайним. Кара...