Доброго ранку. Сьогодні понеділок, отже до роботи.
1. ЯДС
https://svitdovkola.org/2/lessons/31.1-2
2. Українська мова
Тема: Для чого створюється рекламна листівка?
- Розгляньте рекламу листівку.
Карлсон який живе на даху
Жанр: мультфільм
Режисер: Вібеке Ідсое
Країна: Швеція-Норвегія
Рік: 2002
Семирічний мрійник Малюк почувається самотнім. Адже у нього
зовсім нема друзів. І ось в один прекрасний день у розчинене вікно
влітає "чарівний та в міру вгодований у самому розквіті сил" із
маленьким пропелером на спині та представляється "кращим в світі
Кар-л-с-соном". Малюку дуже весело із новим другом, хоча й дістається
за його витівки. Але батьки, старший брат та сестра впевнені, що
Малюк просто вигадує всі ці історії про Карлсона. У покарання Малюка
залишають вдома, та приставляють до нього домоправительку фрекен
Бок. І як тільки смачний обід готовий, Карлсон не примушує на себе
чекати...
зовсім нема друзів. І ось в один прекрасний день у розчинене вікно
влітає "чарівний та в міру вгодований у самому розквіті сил" із
маленьким пропелером на спині та представляється "кращим в світі
Кар-л-с-соном". Малюку дуже весело із новим другом, хоча й дістається
за його витівки. Але батьки, старший брат та сестра впевнені, що
Малюк просто вигадує всі ці історії про Карлсона. У покарання Малюка
залишають вдома, та приставляють до нього домоправительку фрекен
Бок. І як тільки смачний обід готовий, Карлсон не примушує на себе
чекати...
- Що рекламується? Про який мульфільм йдеться? («Карлсон, який живе на даху»)
- Як ви дізналися, що йдеться саме про мультфільм, а не про книжку? (Написано: жанр – мультфільм; також вказаний режисер).
- Яку ще інформацію про мультфільм ви дізналися з цієї листівки? (У якій країні цей мультфільм зроблено, вказано дві країні, у якому році зроблений цей мультфільм).
- Для чого використано фрагмент мультфільму? (Щоб зацікавити, викликати симпатію до персонажів.)
- Прочитайте текст.
- Що ви дізналися з цього тесту про Малюка? Що означає слово малюк? (мала дитина).
Як ви думаєте, чому це слово напсано з великої літери?
- А що ви дізналися про Карлсона?
- Чому нічого не розказано пригоди, які відбуваються в мультфільмі?
- Хто з вас дивився цей мультфільм? А хто читав книжку про Малюка та Карлсона?
Важливо! Рекламна листівка повинна бути компактна, щоб людина, яка отримала її на вулиці, у кінотеатрі, могла, не згортаючи і не жмакаючи, покласти листівку в кишеню або невелику сумочку. У той же час рекламні листівки, що розсилаються поштою, можуть мати і стандартний формат А4. Однак, найоптимальніший розмір для листівок, які роздаються на вулицях, становить чверть від формату А4. Рекламна листівка має привертати до себе увагу. Одним з головних правил є те, що, в першу чергу, в очі повинна кидатися суть рекламної пропозиції. Простіше кажучи, якщо йдеться про рекламу мультфільму, то на листівці повинен бути кадр з цього мультфільму, а також інформативні написи великим шрифтом (назва), щоб відразу привернути увагу. Рекламна листівка повинна містити лаконічний і дуже зрозумілий текст, щоб знову-таки зацікавити споживача.
Створення рекламної листівки: реклама іграшки Карлсон. Як намалювати Карлсона. Запис речень під диктування. Взаємоперевірка з опорою на зразок.
http://jak-namaljuvaty.pp.ua/437-yak-namalyuvati-karlsona-olvcem-poetapno.html
Далі учні вчаться малювати Карлсона та записують речення під диктування.
Отже, спробуйте виготовити свою власну листівку і попросіть когось із дорослих продиктувати вам текст. Я впевнена у вас все чудово вийде.
Чудова іграшка для малечі!
Карлсон – кругленький та маленький
чоловічок. І до того ж він може літати. В
літаках усі люди можуть літати. А ось
літати сам собою може лише Карлсон. Для
цього на спині у нього є моторчик.
3. Математика
Тема: Таблиця множення числа 7
Спробуймо усно дати відповіді на питання.
https://learning.ua/matematyka/druhyi-klas/chastyny-hodyny-druhyi-klas
Перегляньте відео таблиці множення на 7.
https://www.youtube.com/watch?v=hW3YoiJS05M
Розгорніть свої зошити, запишіть число (4 травня), Дистанційна робота.
Спробуйте полічити сімками від 7 до 70. На каліграфічну хвилинку запишіть ці числа.
Розгорніть свої підручники на сторінці 118. Виконайте усно № 2, №3, №4, №5.
Виконайте письмово №7 с.118. Замініть дію множення дією додавання.
Виконайте письмово №8 с. 119. Полічіть овочі в кожному лотку і доповніть рівності.
Розгорніть свої збірники на с.17 і виконайте письмово № 87. Будьте уважні при обчисленні і не забувайте, що першою робиться дія множення, а потім додавання або віднімання.
Виконайте письмово № 401 с. 57. Прочитайте уважно задачу.
Про що мова в задачі?
Що нам відомо?
Скільки трилітрових банок закрила мама?
Скільки літрів в одній банці?
Що задача запитує?
Спробуймо записати скорочений запис:
7 банок - ? л помідорів
1 банка - 3 л
Будьте уважні! Нам потрібно знайти літри. Подумайте що на що ми будемо множити.
Виконані завдання не забудьте мені скинути на VIBER.
Немає коментарів:
Дописати коментар