неділя, 17 травня 2020 р.

Доброго ранку, дня, вечора ⋆ Картинки, листівки, привітання
2-З я вітаю вас з початком нового тижня. Сподіваюся він буде цікавим для кожного з вас. На вас чекає цікава подорож країною знань. Отож, рушаймо!!!
1. ЯДС
Привіт! Сьогодні в нас незвичайна тема - ми досліджуємо те, що викидаємо на смітник. Я гадаю, на це варто звертати увагу. А ти? 
Обери 5 завдань, які ти плануєш виконати на цьому уроці. Розпочнімо!

2. Українська мова
Сьогодні на уроці ми продовжимо вдосконалювати свої знання з теми текст. Ви вже знаєте, що таке текст. Але він є різним. І зараз ми з вами познайомимося з видами тексту.
Подивіться відео в якому вчителька пояснює види тексту.
А зараз розгорніть свої зошити, запишіть число (18 травня), дистанційна робота.
Вправа 1. Прочитайте уважно три тексти і спробуйте визначити до якого типу вони відносяться.

Спишіть в зошит текст 1. Підкресліть хвилястою лінією слова - назви ознак. 
Якщо ви не пам'ятаєте, що таке слова - ознаки предметів тоді подивіться відео.
Усно виконайте вправу 2.
А зараз спробуй перевірити свої знання, виконавши тест:

3. Математика
Тема: Таблиці множення числа 8 і ділення на 8 (ознайомлення)
Для вивчення теми тобі знадобиться підручник з математики, зошит у клітинку і ручка. 
Розгорни зошит і запиши число, дистанційна робота.
Сьогодні ти ознайомишся з утворенням таблиць множення числа 8 і ділення на 8 та вчитимешся їх застосовувати.
1. Розпочнемо роботу з виконання завдання 1, що в підручнику на с. 123. Полічи вісімками від 8 до 80.
2. Використовуючи переставний закон множення, доповни рівності у вправі 2 підручника на с. 123.(усно)
3. У вправі 3 підручника розглянь, як вираз на множення замінили виразом на додавання.
Продовж цей вираз іще одним доданком і заміни його виразом на множення. Запиши його в зошит.
Перевір себе:
8 + 8 + 8 + 8 + 8 + 8 + 8 + 8 + 8 = 72
8 • 9 = 72
4. Запам’ятай добутки, отримані при множенні числа 8 (вправа 4 на с. 124 підручника).
5. Виконай завдання із №5(1) на с. 124 підручника. Це ти можеш виконати самостійно. Упорядкуй ряд добутків, отриманих при множенні числа 8. 
6. Перевір, як добре запам’яталися тобі добутки.
7. У №6 підручника прочитай рівності на ділення числа 8, складені з виразів на множення. Запиши їх у зошиті, доповнюючи результатами. Це і буде таблиця ділення на 8.
8. В останній вправі підручника (№ 7, с. 124) тобі пропонують знайти значення виразів зі змінною при заданих значеннях змінною.
Виконай цю вправу в зошиті. Зверни увагу на порядок виконання дій у виразі. Яку дію виконаємо першою? (У першому виразі — ділення, у другому — множення.)
Нагадую, як ми записуємо ці вирази:
Якщо а=64, то а:8+20=64:8+20=

4. ЯДС
Тема нашого уроку: Планування вихідного дня.
Відгадай загадку.
Ніг нема, а ходжу,
Рота нема, а скажу,
Коли обідати,
Коли спати,
Коли роботу починати. (Годинник)
- Навіщо потрібні годинники?
Сьогодні ми разом з Чарівним Годинником будемо вчитися правильно розподіляти час. Дізнаємося про розклад дня і з'ясуємо, чому слід його дотримуватись.
- Що таке розпорядок дня?
- Чи завжди ви встигаєте зробити на день усе, що хочете?
- Чому потрібно складати і дотримувати розкладу дня?
- Як і чому слід піклуватися про своє здоров'я?
- Як зміцнювати своє здоров'я?
- Чому необхідно цінувати час?
Познайомтеся з учнем, у якого вже вранці немає настрою. Чому так сталося?
В кого настрою зранку немає?
Хто весь час на ходу засинає?
В кого сонні злипаються очі,
Бо дивився кіно до півночі?
Хто три двійки сьогодні приніс?
І бурмоче сердито під ніс:
«Ой, не було б тієї мороки,
Щоб ходити мені на уроки!
Може, хтось цього учня впізнає,
Сплюх у школі багато буває.
- Чому в учня вже вранці поганий настрій?
- Що слід змінити учневі, щоб залишатися бадьорим протягом усього дня?
Розпорядок або режим дня – це розумний розподіл часу протягом дня, при якому правильно чергуються праця і відпочинок. У людини, яка дотримує режиму дня, завжди вистачає часу і на справи, і на розваги, зберігаються сили і здоров'я . Значна частина дня школяра заповнена навчальною діяльністю. Тому необхідно таким чином організувати свій день, щоб менше втомлюватися і краще працювати. Режим дня повинен бути визначеним і чітким. Необхідно намагатися не порушувати його. Слід пам’ятати , що діти шкільного віку повинні спати вночі не менше 9 годин. А приймати їжу 4 рази на день в один і той же час щодня. Режим дня школяра має бути наповнений різноманітною діяльністю. Адже у вільний від школи час необхідно не лише встигнути підготувати уроки, а й почитати, погратися, вийти на прогулянку, допомогти батькам. А після трудового дня необхідно вчасно лягти спати, щоб вчасно прокинутися і без запізнення прийти до школи.
Є хлопчики і дівчатка, які, крім відвідування занять у школі, нічим більш не займаються, тому що нічого не встигають. А є діти, які після школи йдуть до музичної школи, спортивної секції, вивчають іноземну мову, а також не забувають про прогулянки на свіжому повітрі, ігри, зустрічі з друзями.
- Чому ці діти все встигають зробити протягом дня?
- Що ж можна порадити тим, хто нічого не встигає?
- Як ви вважаєте, чи потрібно складати план робочого дня? Навіщо?
- Як ви вважаєте, чи потрібно складати план вихідного дня? Навіщо?
Щоб багато і все встигнути, добре вчитися, бути здоровими і в гарному настрої, ви повинні привчити себе в один і той самий час засинати і прокидатися, робити ранкову зарядку, умиватися, їсти, учитися, допомагати по дому, відпочивати, гуляти, відвідувати спортивні секції, художні та музичні школи, стежити за собою, бути охайними і дисциплінованими – тобто дотримувати розкладу дня. Ваш організм буде вдячним вам за наведений порядок у житті.
- Спробуйте дати відповіді на питання.
- Коли ви прокидаєтеся, снідаєте?
- Що ви робити, коли повертаєтеся зі школи?
- Скільки на день ви харчуєтеся?
- Коли ви виходити на прогулянку?
- Які водні процедури приймаєте вранці й увечері?
- Назвіть своє найулюбленіше заняття у вільний час.
- О котрій годині ви лягаєте спати?
- Чи все ви встигаєте протягом дня?
Ознайомтеся з орієнтовним планом робочого дня школяра.
6:50 — підйом;
7:05 — ранкова рутина (розминка, особиста гігієна);
7:15 — прийом їжі;
7:30 — шлях до школи;
8:00 — 12:40 — навчання (тривалість варіюється в залежності від кількості уроків);
13:05 — 13:30 — повернення додому;
13:30 — 13:40 — зміна одягу;
13:40 — 14:00 — денний прийом їжі;
14:00 — 16:00 — вільний час (відпочинок, секції);
16:00 — 18:00 — виконання домашнього завдання;
18:00-19:00 — 18:30-19:30 — вечеря;
До 20:00 — дозвілля дитини;
20:00 — 21:00 — підготовка до сну;
21:00 — відбій.
Зіграймо в гру "Так чи ні"
- Щоб все встигати, потрібно розклад дня складати.( Так)
- Харчуватися треба завжди в один і той же самий час. (Так)
- Недоїдання корисне для здоров'я. (Ні)
- Щоденна ранкова гімнастика шкідлива для здоров'я школяра.(Ні)
- Іноді можна проспати перший урок. (Ні)
- До школи необхідно готуватися звечора.(Так)
Спробуйте скласти розпорядок свого вихідного дня.

Усі виконані письмові завдання не забудь відправити мені на VIBER.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дорогі діти! Шановні батьки! Вітаю  всіх із закінченням навчального року! Цей навчальний рік був у нас першим і незвичайним. Кара...