понеділок, 18 травня 2020 р.

Вівторок, 19 травня
ранок-вечір: найкращі зображення (83) у 2020 р. | Доброго ранку ...
1. ЯДС
Доброго ранку! Я - вовчик Криволапко! Як гадаєш, чому в мене таке ім'я? Сьогодні ти дізнаєшся, як я познайомився з родиною кабанів.
Обери 9 завдань, які ти плануєш виконати на цьому уроці. А для виконання завдань пройди за посиланням:

2. Математика
Сьогодні з вами на уроці ми закріпимо таблицю множення і ділення на 8.
Розгорніть свої зошити і запишіть число (19 травня), дистанційна робота.
Для вивчення теми тобі знадобиться зошит у клітинку і ручка. 
Сьогодні ти будеш закріплювати навичку застосування табличного множення і ділення (число 8).
1. Збільш кожне число у 8 разів: 4, 3, 8, 9, 5. Запиши рівності. Наприклад: 4*8=
Зменш кожне число у 8 разів: 16, 64, 32, 40, 48. Запиши рівності. Наприклад: 16:8=
2. Порівняй вирази, не обчислюючи їх. Запиши в зошиті.
3. Розв'яжи задачу в зошиті. Яку дію виконаєш?
Подумайте, які ми слова використаємо, щоб записати скорочений запис до задачі.
Було - ?м
Розрізали - на 8 ч.по 4м
Будьте уважні!!! Нам потрібно знайти метри. Що на що ми будемо множити?
4. А зараз завдання для таких розумників, як ви. Спробуйте розв'язати приклади, розшифрувавши, які числа ховаються за фруктами.

3. Українська мова
Усі завдання виконуйте з відео. За потреби ви можете його зупинити. Записуєте дату, дистанційна робота, прописуєте каліграфічну хвилинку і складаєте текст.

Виконані завдання не забудьте відправити мені на VIBER.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дорогі діти! Шановні батьки! Вітаю  всіх із закінченням навчального року! Цей навчальний рік був у нас першим і незвичайним. Кара...