вівторок, 31 березня 2020 р.

Доброго ранку. Я думаю, що вже весь 2-З готовий працювати. Отож розпочнемо наше заняття.

1. ЯДС(природнича)
Тема нашого уроку: Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини
Розпочнемо з анаграм. Спробуйте розшифрувати слова.

  • КОЕЛСО 
  • ОМЛОКОТ 
  • ВОНЕЧ 
  • УКЛ 
  • ВАМОТОБІЛЬ 
  • ЛЕТЕНОФ 
  • ЧРУАК 
  • АПРІП 
  • АШКЧА 
    Називаючи слова, учні мають пояснити призначення винаходів та сказати, як саме вони покращують наше життя.
Археолог досліджує історію за предметами минулого.
 Фізик досліджує закони природи та властирості різних речовин.
  Хімік досліджує склад речовин та їхні властивості.
  Ботанік досліджує рослини.
 Геолог досліджує нашу планету та копалини.
А зараз пропоную переглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?v=oSebjndeGH4
А зараз пропоную опрацювати сторінки підручника. Розгорніть свої книжечки на сторінці 64 і прочитайте третю пригоду "Про вівсяне печиво". далі попрацюйте на сторінках 65-66.
ЗАПАМ"ЯТАЙ!!! Якщо ти хочеш зробити якийсь дослід, то роби його під наглядом дорослого. Не забувай про техніку безпеки.

2. Математика
Тема: Таблиця ділення на 4.
Порахуйте четвірками до 40.
Розгорніть свої зошити, запишіть число (сьогодні 31 березня), класна робота. На каліграфічну хвилинку запишіть добутки при множенні числа 4. 
4  8  12  16  20  24  28  32  36  40
А зараз пропоную переглянути відео.
https://www.youtube.com/watch?v=GxK1RYdrmBE
А зараз спробуй попрацювати в підручнику. №2, №3 виконай усно.
№4, №6(жовті рамочки), №7, №8 виконай письмово.
Не забудь виконане завдання сфотографувати і відіслати мені на VIBER.

3. Українська мова
Продовжуємо працювати за змістом тексту «Шуша і побиті байдики», Л.Денисенко. Хрестоматія 1,2 кл.,с.78
Пропоную вибірково почитати для батьків. 

- Знайдіть та прочитайте першу репліку Шуші. Чи отримав Шуша відповідь на
своє вітання?
- Знайдіть та прочитайте другу репліку Шуші. Про що подумав Шуша, коли Гага
йому не відповіла? Як ми дізналися про думки Шуші? Хто нам про це розповів?
- Як в тексті розрізняються записи реплік та думок персонажу?
- Спробуймо продовжити читати далі лише репліки персонажів, без озвучування слів автора.
- Що таке бити байдики? Прочитайте в довіднику, даному на сторінці, значення
цього вислову. Чи чули ви коли-небудь, щоб когось називали байдиками? Чи знає
Гага значення вислову бити байдики?

В "Словнику найуживаніших фразеологізмів" подається тлумачення стійкого сполучення "байдики бити": бути без діла, ледарювати, розважатися.

Для чого Гага вигадала історію про байдиків? (Для Гаги – це гра зі словами, вона любить вигадувати.)
Важливо! Слово байдики в українській літературній мові має значення неістоти, а казковий персонаж Гага використовує це слово зі значенням істоти.

Пошук в тексті споріднених слів 
- Які слова, утворені від слова байдики, трапилися в цьому тексті? Випишіть їх. Порівняйте написання з текстом (байдики, байдикувати, байдиканка.) Як ви можете пояснити їхнє значення?
- Чому Гага образилася на байдиків? Що означає слово кепкувати? Які слова, утворені від слова кепкувати, трапилися в цьому тексті? Випишіть їх. Порівняйте написання з текстом (кепкували, покепкувати, кепкування). Як ви можете пояснити їхнє значення?

4. Українська мова

Спробуй виконати тестові завдання в зошит.

Не забудь відправити мені фотозвіт. Старайтеся і будьте здорові.



Немає коментарів:

Дописати коментар

Дорогі діти! Шановні батьки! Вітаю  всіх із закінченням навчального року! Цей навчальний рік був у нас першим і незвичайним. Кара...