Доброго ранку любі друзі! Розпочався не лише новий день, але й новий тиждень. Ви вже прокинулися, вмили свої личка і наступне, що ви повинні зробити - це зарядку. Отже, щоб бути сильними і бадьорими переходимо по силці: https://www.youtube.com/watch?v=HK41XBOx9LQ
Продзвенів уже дзвінок :) , починаємо урок.
1. ЯДС (МОВ)
Прочитайте казку«Шуша і побиті байдики», Л.Денисенко. Хрестоматія 1,2 кл., с.78
Пролухайте продовження казки про Шушу та Гагу і поміркуйте, про який винахід людства тут згадується. (Годинник)
https://www.youtube.com/watch?v=0plPCX1Aqjc
Як ви думаєте, який годинник могла б знайти Гага під кущем у старому парку? (Механічний, пісочний, електронний тощо.)
- Якими годинниками користуються сучасні люди? А чи знаєте ви, якими користувалися в давнину?
- Чому годинник такий важливий для людей? Чи могло б людство існувати без годинників?
- Від якого слова утворене слово годинник? (Година.)
- Визначте основу та закінчення в словах година та годинник.
- Основи однакові чи різні?
Увага! Споріднені слова мають різні основи, але в основах є спільна частина, яка вказує на те, від якого слова утворені споріднені слова. Спільна частина основ споріднених слів називається коренем. Слова з одним коренем називають ще спорідненими або спільнокореневими словами.
- Для чого корінь рослинам? Для чого корінь словам?
Які спільнокореневі слова є у слова година? Спробуймо створити дерево спільнокореневих слів.
- Поясніть, яке нове значення в порівнянні зі значенням слова година є у споріднених слів.
- (Годинка, годиночка, годинонька – пестливо говорять про годину.
- Годинник – прилад для вимірювання часу, а саме годин, у першу чергу.
- Годинничок – маленький годинник.
- Годинникар – майстер, що виготовляє або ремонтує годинники.
- Годинниковий – такий, який призначений для виготовлення, ремонту або продажу годинників (годинниковий завод, годинникова майстерня, годинниковий магазин).
2. Українська мова
http://interactive.ranok.com.ua/upload/file/2019/Ukrainska%20mova%20ta%20chytannia_pidruchnyk%20dlia%202%20klasu%20ZZSO%20(u%202%20chastynakh)%20(Chastyna%201%20avt_%20Bolshakova%20I_%20O_,%20Prystinska%20M_%20S_).pdf
Знаходимо сторінку 89. Читаємо і розбираємо текст "Родинна вечеря".
Випишіть з тексту споріднені слова і позначте корінь.
Спишіть другий абзац тексту.
Виконайте вправу 3 на сторінці 90.
Виконані завдання фотографуєте і скидаєте мені на VIBER.
3. Математика
Підручник, сторінка 98.
№ 4(в жовтих рамках), №5(письмово), №6(письмово).
Трохи корисного відео з математики по темі: https://www.youtube.com/watch?v=5QPjbtsBeoY
4. ЯДС
Переглядаємо відео https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY
понеділок, 30 березня 2020 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Дорогі діти! Шановні батьки! Вітаю всіх із закінченням навчального року! Цей навчальний рік був у нас першим і незвичайним. Кара...
-
Доброго ранку, мої другокласники! Думаю, що ви достатньо відпочили і готові працювати далі. Отже, розпочнемо. 1. ЯДС Привіт! Розпочина...
-
1. ЯДС Тема 9. Все пов'язане з усім. Пригода перша. Історія про хробака Зяву . Ми розпочинаємо останню тему з ЯДС у цьому році. У...
-
Доброго ранку. Бажаю гарного настрою не лише на один день, а на весь тиждень. 1. ЯДС https://svitdovkola.org/2/lessons/30.1 2. Украї...
Немає коментарів:
Дописати коментар