середа, 29 квітня 2020 р.

Доброго ранку! Давайте працювати!
1. ЯДС
Оберіть 9 завдань, які ви хочете виконати на цьому уроці.
https://svitdovkola.org/2/lessons/30.4-5

2.Математика
https://www.youtube.com/watch?v=ElbpVlqahsI
Час - це невід'ємна частина нашого життя. Його нам показує годинник. А чи знаєте ви, як виник годинник і хто його створив? У давні часи люди визначали час за сонцем. Потім вони створили сонячний годинник. З плином часу наші предки винайшли також місячний, водяний, масляний та свічковий годинники. А пізніше з'явилися інші види годинників ...
Подивіться, що вам розкажуть про годинники Фіксики.
https://www.youtube.com/watch?v=hR3VCSaEOF8
Спробуйте дати відповіді на питання в тесті.
https://learning.ua/matematyka/druhyi-klas/vidpovidnist-hodynnykiv-druhyi-klas
Розгорніть зошити і запишіть число (29 квітня), Дистанційна робота.
Запишіть:
1 доба = ...год
1 год = ...хв
1 хв = ...с
1 рік = ...місяців
1 століття = ...років
2 доби = ...год
2 год = хв
2 хв 10 с = ... с
Розгорніть підручники на с. 116-117.
Виконайте №1 - усно.
Виконайте №2 - письмово (лише ті завдання, які знаходяться на жовтому тлі)
Виконайте №3, №4, №5, №6 письмово в зошит.

3. Українська мова
Розгорніть зошити і запишіть число (29 квітня), Дистанційна робота.
На каліграфічну хвилинку прописуємо:
яия яия яия яия яия …
я як кі ір  якір
В порт зайшов красень-корабель і став на якір
Розгорніть свої підручники на сторінці 52. Прочитайте Казку про час та годинники. На сторінці 55 виконайте логічне завдання "Порушена послідовність". Як ви вважаєте, чи відповідає послідовність смайликів емоціям, які переживали персонажі казки?
Вправа 1
Спишіть абзаз, який починається словами "За тиждень...".
Не забудьте виконані письмові завдання прислати мені на VIBER.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дорогі діти! Шановні батьки! Вітаю  всіх із закінченням навчального року! Цей навчальний рік був у нас першим і незвичайним. Кара...